HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. március 18., vasárnap

Tarka bárka kontra az én blogom

Tarka bárka kontra az én blogom

Igyekszem nagyon finoman fogalmazni. Rohadtul únom, hogy a Tarka bárka naponta többször, van úgy hogy tucatszor is megjelenik egy bejegyzésével, akár 2-3 héten keresztül is a Miner gasztro gyűjtó blogon, miközben az én bejegyzéseim egy része egyszer sem látható, mint például ma is. A

Sándor, József, Benedek

nem jelent meg.

Lehet a program hibájával, s a programozók nemtörödésével  magyarázni az esetet, de ez akkor is felháborító.


3 megjegyzés:

  1. Nekem ugyan nincs blogom,csak szorgalmas olvasó lennék,de a Tarka bárkával kapcsolatban nagyon egyetértek veled,több,mint bosszantó:((

    VálaszTörlés
  2. Talán ez azért van, mert nem gasztro bejegyzés -
    de lehet, hogy tévedek.
    A Gasztrobox pedig teljesen megváltozott, én kifogom törölni a logójukat az oldalamról - már ezzel kapcsolatban kérdeztelek, hogy láttad-e, és Te hogyan gondolod, hogy az most mi lett amit működtetnek.
    De a Varázsfazék az amivel igazán elégedetlen vagyok, és ha így megy őket is kitörlöm az oldalamról, mert ök aztán egyáltalán nem naprakészek, és én már hónapok óta nem látom ott a receptemet. A Miner-rel nekem semmi bajom az én receptjeimet illetően, mert mindig rögtön megjelenik. A Gasztroblogok is nagyon rendesek. A Gasztro ízlés szerint gyüjtőblog van amikor akadozik, de általában nekem nincs okom panaszra.

    VálaszTörlés
  3. Lívia: A Gasztrobox-val kapcsolatos kérdésedre válaszoltam, s én már töröltem is magamat. A gyűjtőblog gyakorlatilag megszünt. A Varázsfazék kézi vezérlésű, hol működik, hol nem. A Gasztroblogok hozzák a bejegyzéseket, bár némi késéssel. A Gasztroblog gyorsan reagál, ha reagál, engem időnként "elfelejt". Ami a Tarka Bárkával történik, az viszont felháborító. Azért mert nem gasztro bejegyzés a Sándor, József, Benedek, még kellene hozni. De nem hozták a Március 15. bejegyzésemet sem, ami szintén nem gasztro témájú, ugyanakkor több hasonló bejegyzés viszont megjelent.

    VálaszTörlés