HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. február 12., vasárnap

Whitney Houston meghalt

Whitney Houston meghalt

R.I.P. Whitney Houston - We Will Always Love You

48 éves korában tegnap holtan találta testörjeWhitney Houston-t egy Los Angeles-i Beverly Hilton szálloda szobájában. Mentőt hívtak az énekesnőhöz, megpróbálták újraéleszteni, de sikertelenül. Whitney Houston is részt vett volna az Amerikai Lemezakadémia vasárnap esti díjátadó ünnepségén; a Grammy-gála tervezett műsorát az énekesnő tiszteletére átalakítják. Halálának oka egyelőre ismeretlen., a rendőrség az idegenkezűséget, a bűncselekményt kizárta.

A TMZ  internetes magazin ma hozzátartozókra és a szállodai személyzetre hivatkozva azt közölte, hogy az énekesnő szorongása és depressziója miatt Xanaxot szedett, és a halálát megelőző éjszakán, egy feltűnően zajos partin, sokat ivott. A Xanax alkohollal kombinálva járhatott olyan hatással, aminek következtében Whitney Houston elaludhatott a fürdőkádban.

Az amerikai énekesnő a popvilág egyik legsikeresebbje volt több mint 170 millió eladott albumával, ezzel megelőzte nem csak a Bee Geest, de a Beatles-t is. A legtöbb díjat (415) kapta a valaha is díjazott előadók közül, többek közöt 2 Emmy,  6 Grammy díjat, 38 Billboard Music Awards-ot és 22 American Music Awards-ot vehetett át .

Nem csak a hangja volt gyönyörű, de ő maga is.

Nagyon szerettem a dalait. Nekem különösen élvezetes alakítást nyújtott a "Bodyguard" c. filmben partnerével Kevin Costner-rel együtt.

A film betétdala. "I Will Always Love you" után:

We will always love you Whitney!

Emlékére hallgassuk meg három számát :







És egy ráadás:

One Moment In Time(Grammy Awards Live)



Végül egy duett:

Enrique Iglesias feat. Whitney Houston - Could I Have This


Whitney Houston arcai. (galéria)


 

7 megjegyzés:

  1. döbbenet
    legyen neki könnyű a föld...

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű hangja volt, nagyon szerettem. Kár, hogy rossz férjet választott. Nyugodjék békében! Jó lenne, ha nem hurcolnák meg az Ő nevét is, mint Mary Zsuzsiét, vagy Michael Jacksonét.

    VálaszTörlés
  3. Két napja nem néztem Tv-t, de te ugyanolyan naprakész vagy.
    Sajnálom az énekesnőt.
    Maríának mondom, hogy szerintem ő sem lesz kivétel, ami a meghurcolást illeti. Sajnos, ilyen világot élünk.

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus hangja volt, nagyon szeretem. Döbbenet, hogy már nincs. Nyugodjon békében!

    VálaszTörlés
  5. Imádtam a hangját és az egész nőt ahogy énekelt és minden száma nagyon jó. Nagyon sajnálom, hogy nem volt neki ereje más életet élni, nem tudott élni a tehetségével.

    VálaszTörlés
  6. A szívem szakad meg érte. Nagyon szerettem. Hihetetlen, hogy nincs többé. Nyugodjék békében.

    VálaszTörlés
  7. Két napja csak az ő dalait hallgatom és nem tudom felfogni, hogy nincs többé! Imádtam, fantasztikus hangja volt! :'(

    VálaszTörlés