HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. december 18., vasárnap

Húsleves finommetélttel

Húsleves finommetélttel

Az ételt a feleségem készítette, bár nem láttam, amikor főzte, de ismerve őt, gondolom a hozzávalókat beletette egy fazékba, feleresztette vízzel, fűszerezte és megfőzte, s külön főzött hozzá tésztát. Elnézve a levest, nem vitte túlzásba a hozzávalókat, csak répát és kelkáposztát fedeztem fel benne, pedig van itthon még  más zöldsége is. Nekem is van fehér répám, karalábém, burgonyám, zellergumóm, zellerlevelem, petrezselyem zöldem, paprikám, paradicsomom, vöröshagymám, fokhagymám, zöldborsóm, gombám (bár ez utolsó nem okvetlenül tartozéka a húslevesnek, s a zöldborsó is opcionális, a többi viszont majdhogynem kötelező).

No mindenesetre, mivel a főzést nem lehetett elölről kezdeni, azért chili paprikát és petrezselymet tettem bele, s megszórtam borssal, piros paprikával.

Az eredmény:




3 megjegyzés:

  1. Nekem furcsa a pirospaprika húslevesre, de te tudod! Meg te eszed!

    VálaszTörlés
  2. A húsleves apám kedvenc levese volt, a 2. feleségének minden vasárnap ezt kellett főzni cseresznye paprikával. Evés előtt pedig apám jól megszórta borssal és pirospaprikával. Valószínűleg innen ered a paprika iránti imádatom, én is sokat használok, de talán nem annyit, mint ő.

    VálaszTörlés