HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. november 23., szerda

Hálaadás/Thanksgiving

Hálaadás/Thanksgiving


1674173t40oijdtme
A hálaadás napja elsősorban az USA-ban és Kanadában szokásos.
Az Kanadában október második hétfőjére esik, míg az USA-ban november harmadik szerdájára, vagyis mára.
Ilyenkor hagyományosan pulykát sütnek, s összeül az egész család.

being thankful thanksgiving

Nálunk nem nagyon van divatja, de azért megemlékezem róla. Mivel én nem fogok egy többkilós madarat megsütni, pulykacombra gondoltam, de végül ez is elmaradt. Drága nejem elvitte az autómat, így a mára tervezett bevásárlás meghiúsult. No de majd bepótolom.


Addig is más tollával ékeskedem (EatSmarter), ill. egy korábbi étel:

Sült hús (pulyka) penével

Az én kis szerény étkem persze nem tudja felvenni a versenyt egy circa 3 kg-os baby- pulykával, ráadásul a díszítéssel se sokat bajlódtam, vagyis semmit. Azért valami zöldséget párolhattam volna hozzá.


3 megjegyzés:

  1. Azt a szép pulykát most szívesen elfogadnám

    VálaszTörlés
  2. Igen, némi zöldség, vagy legalább valami savanyú még kívánkozik hozzá.

    VálaszTörlés
  3. De finom volt és az a lényeg:) Majd legközelebb megdíszíted:)

    VálaszTörlés