HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. november 27., vasárnap

Gasztroblogok.hu

Gasztroblogok.hu

Szimpatikus ez az új gasztro gyűjtőblog, s szorgalmasan hozza is a bejegyzéseimet némi időeltolódással. Ami egy kicsit furcsa volt az induláskor, hogy az adatbázisa több éves múlttal rendelkezett. No de, ami a lényeg, ahogy a statisztikát nézem, eddig egyetlenegy látogató sem jött ezen oldalon keresztül! Az abszolút menő a Google, de még a saját toplistám is jól teljesít, a Gasztroblogok.hu pedig zéro. Ennél még a lassan rendbejövő Gasztroblog.hu is több látogatót küld.
Nektek mik a tapasztalatok?

P.S. Úgy látszik, csak meg kellett írnom ezt a bejegyzést, "megemberelte" magát a blog, ma már érkezett onnan több látogató is.

3 megjegyzés:

  1. Hozzám a gasztro.blog.hu-ról sokan jönnek, meg persze a Google-ról. Nekem is tetszik ez az új, de még nem nagyon ismert ezek szerint, mert hozzám sem nagyon jönnek onnan. A Gasztrobox-szal mi történt, nem tudod?

    VálaszTörlés
  2. Én ezt nem szoktam figyelni, nem is tudom, hogy hol és hogyan kell. Feliratkoztam több gyüjtő oldalra és ennyi. Megnézem egy-egy receptem után, hogy betették-e, megjelent-e és kész. Én is a gasztro.hu-t tartom a legjobbnak, bár már ők is mostanában lemaradásban vannak, vagy ki is hagyják az embert. A Gasztrobox átalakulóban van, a varázsfazék.hu sem naprakész. A Miner gasztro az ami még jó és naprakész, sőt azonnal megjelenik a receptem.

    VálaszTörlés
  3. Úgy látszik, csak meg kellett írnom ezt a bejegyzést, "megemberelte" magát a blog, ma már érkezett onnan több látogató is.

    VálaszTörlés