HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. október 21., péntek

Lecsó frankfurti virslivel

Lecsó frankfurti virslivel

Hozzávalók :
  • 2 db vöröshagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 3 db étkezési paprika
  • 1 db hegyes csípős zöld paprika
  • 2 db chili paprika
  • 3 db paradicsom
  • napraforgó olaj
  • 2 szelet bacon szalonna (csak ennyi volt a hűtőben)
  • 4 szál frakfurter virsli
  • őrölt fekete bors
  • őrölt piros paprika
Elkészítés:

Lecsóra vágytam, a feleségem tegnap ezt főzött, az oromban éreztem az illatát. Mivel nem volt  kolbász a hűtőben, megalkudtam, és frankfurti virslivel készítettem el.

A hagymákat apróra, a paprikákat karikákra vágom, a paradicsomot, a bacont, a virslit  szeletelem
Egy serpenyőben olajon megdinsztelem a hagymákat és a bacont, majd hozzáadom a paprikákat, végül a paradicsomot, fűszerezem. Majd jöhet a virsli. Friss zsemlével fogyasztom, jól behűtött sört iszom hozzá.



4 megjegyzés:

  1. Egészségedre! Nagyon finomat készítettél, szívesen megkóstolnám annyira guszta! Ha még csipős is akkor az már valóban fincsi!

    VálaszTörlés
  2. Miután került bele csípős hegyes zöld paprika, chili paprika, őrölt fekete bors, őrölt csípős piros paprika, csak csípős lehetett. Mivel én úgy szeretem. Sajnos bogyiszlói paprika nem volt a multinál. Különben abból csináltam volna. Akkor lett volna az igazi!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretjük a lecsót,de még virslivel soha nem készítettem,de most már fogom. Köszi kölcsön is veszem a receptet:))

    VálaszTörlés
  4. Nálunk is mindenkinek nagyon bejön a jó csípős, virslis lecsó!!

    VálaszTörlés