HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. október 6., csütörtök

Dörgicsei csibeleves a Maggitól

Dörgicsei csibeleves a Maggitól


Nem reklámot akarok csinálni a Magginak, de a múltkor annyira bejött a tasakos levesük,

Tyúkhúsleves csigatésztával a Maggitól,

hogy ma megint ezt "főztem" magamnak. Kedvem sem volt az előkészítéssel, főzéssel foglalatoskodni, de nem éreztem a mára beharangozott 23-27 C fokos nyárias időt sem, s valami meleg folyadékra vágytam.

Ez tényleg gyors volt. Ezúttal is tettem a főző vízbe chili paprikát, petrezselymet, de most, hogy tartalmasabb legyen, plusz cérnametéltet is adtam hozzá, s természetesen borsoztam, s megszórtam piros paprikával.

Egész ehető lett így feljavítva:


2 megjegyzés:

  1. Ez a fajta leves minálunk is kedvenc , különösen a kisebbik lányom nagyon szereti! Szoktam én is egy kis pótlást tenni bele, de finom ízletes!

    VálaszTörlés