HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. szeptember 23., péntek

Vénasszonyok nyara

Vénasszonyok nyara

Vagy, hogy kevésbé legyen sértő, Indian Summer, indián nyár. Nos, a nyár visszatért. Az időjósok szerint egész szeptemberben ilyen kellemes, meleg, napos időre számíthatunk. Némi kárpótlás a júliusi, s részben az augusztusi őszies időjárásért.

Bár reggelenként még hűvös van, azért  - ha süt a nap - márpedig mostanában süt, akkor a reggeli séták a kutyámmal kifejezetten kellemesek. A kert is pompázik még. Néhány képet szeretnék megmutatni:



7 megjegyzés:

  1. Remélem már minden rendben otthon :) a teganpi poszt után

    VálaszTörlés
  2. Nem, semmi nincs rendben, s nem is lesz. A feleségem nagyon sajátságosan értelmez egy sor dolgot, amit én nem tudok, s nem is vagyok hajlandó elfogadni.
    Ami az övé, ahhoz nekem semmi közöm, ami az enyém, az közös. És egyáltalán, mindent nekem kell fizetnem.
    De mégis én vagyok az élősködő. Holott ő már 34 éve nem dolgozik. Mindent én teremtettem, én hoztam létre.

    VálaszTörlés
  3. Csak azt akarom mondani, hogy regisztráltam a toplistádba

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a kerted! :) Pár éve nekem is sokáig pompázott a záporvirág, csak a fagyok vitték el végül. Amúgy imádom ezt a nyárias őszi időt, remélem, tényleg élvezhetjük még egy darabig.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűek a virágaid, mint mindig, reméljük sokáig még ilyen marad az idő.

    VálaszTörlés
  6. Szépek a virágaid, nem csak az ételeid:)
    Alig merek belépni hozzád, mert mindig egy csomó mindenféle dolgot dob a gépemre valami:(

    VálaszTörlés
  7. Nahát Endre! hogy te milyen figyelmes vagy, mindig gondolsz ránk!
    Gyönyörű a kerted!

    VálaszTörlés