HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. szeptember 24., szombat

Új tag a toplistámban - Seafalcon (tengeri sólyom)

Új tag a toplistámban - Seafalcon (tengeri sólyom)

Új taggal bővült a Paprika&Tomato Gastroblog Toplist.




És miután az első férfiról (persze rajtam kívül) van szó ebben a hölgyek uralta gasztro társaságban - Seafalcon, nyugdíjas tengerészkapitány személyében, aki a A Seafalcon főz blog írója - külön szeretném őt köszönteni egy pezsgővel, s egy zenés klippel. Remélem, ha a zene talán nem is, de a tenger, a yachtok és a szép lányok, no és a pezsgő biztos elnyerik a tetszését:

Welcome on board, captain!

Dj Antoine vs Timati feat. Kalenna - Welcome to St. Tropez



És hogy tör előre ez a tengerész, seafalcon (tengeri sólyom)! Még csak most regisztrált, s máris a 6. helyen van a 18 fős csapatban, közvetlenül mögöttem! Remélem, továbbra is megy előre (csak engem ne előzzön le), s azt is remélem, hogy leszünk még többen is.


3 megjegyzés:

  1. Kösz a köszöntést és a zenét, bár a klippet tüzetesen átnéztem, nem találtam egyik hajómat sem... :-(((

    Gondolom a törtetés annak köszönhető, hogy az átlag esetében, ha 49-et 1-el osztunk, az 49... de majd egy hét múlva...
    Persze remélem, hogy akkor is jó lesz a helyezésem!

    VálaszTörlés
  2. Rohamosan haladsz előre, már a 6. helyen állsz, közvetlenül mögöttem. Nem lenne szép ha engem is lehagynál.
    A gyors előrehaladásban nyilván szerepet játszik az újdonság varázsa, valamint az is, hogy a hölgyek mindig szerették a hajóskapitányokat, de talán az is, hogy élvezetes a blogod. Valamit nekem is ki kellene találnom, hogy elnyerjem a hölgyek jóindulatát.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a díjhoz, amit Vicuská-tól kaptál. Warnung! Aber sei vorsichtig! Wenn Du noch lange leben willst, halte Abstand!
    Bee carefull! Don't make any mistake! Do not overdrive my blog! Das ist ein Befehl! It's an order! Verstanden? Understand?
    Na jó, sok sikert kívánok neked a toplistában.

    VálaszTörlés