HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. szeptember 11., vasárnap

Paprika&Tomato - Gastroblog Toplist

Paprika&Tomato - Gastroblog Toplist

Kedves blogtársak!

Lévén ma vasárnap, talán szántok egy kis időt az alábbiak elolvasására. Ismételten szeretném a figyelmeteket egy korábbi bejegyzésemre felhívni, ahol a tudnivalókat is elolvashatjátok, hogy miként lehet az általam készített  Toplistába regisztrálni:

Paprika&Tomato Gastroblog Toplist 

A listához  mai napig csak kilenc (rajtam kívül) blogtársunk csatlakozott, pedig ha többen lennénk, a lista nagy mértékben hozzájárulna blogjaink látogatottságának növeléséhez.

Újonnan is kérek mindenkit, hogy regisztrálja magát. Együtt erősebbek vagyunk! Egy népes toplistára már nemcsak a Google, de a látogatók is jobban odafigyelnek, s már csak kíváncsiságból is megnézik a benne szereplőket.

Megismétlem: A regisztráció természetesen ingyenes.

Fontos: Aki azért nem csatlakozott eddig, mert nincs bannerja, s nem tudja hogyan kell bannert csinálni, annak nagyon szívesen  segítek, s elkészítem (természetesen ingyen) a bannerjét, akár kívánság szerint is. A listában szereplő blogok bannerjeit  egy kivételével mind én "követtem" el. 

Ma három új tag lépett be. Regisztrálj Te is!

A toplistához és regisztrációhoz klikkelj az alábbi button-ra!!!

Create your own banner at mybannermaker.com!


19 megjegyzés:

  1. Én most regisztráltam, de még nem jelent meg. Remélem jól csináltam, mert nem tudok németül. Ha nem jelenik meg továbbra sem, akkor kérek segítséget. Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  2. Kedves martinelli!
    Örülök, hogy sikerült, köszöntelek a listában.

    VálaszTörlés
  3. suncika is regisztrált. Mivel nem volt bannerja, készítettem egyet. Remélem tetszik neki.

    VálaszTörlés
  4. Lehet, hogy megpróbálnám csak a blogcímet írjam be? Légyszíves segítsél már nekem!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Éva!
    Próbáld meg bátran. A címen kívül írhatsz még 1-3 sort is.
    Gondolom nincs bannered, ezért készítettem neked egyet. Ezt tűzd be:
    http://2.bp.blogspot.com/-U9LtQTkcY_w/TmzKxBinldI/AAAAAAAAFj0/pPubED0TZuw/s1600/takar%25C3%25A9koskonyha.JPG

    Üdv. Hobbychef/Endre

    VálaszTörlés
  6. Kedves Endre, én ennyit tudtam segíteni. Itt a link
    http://gasztro-szepseg-es-sokmas.blogspot.com/2011/09/paprika-gastroblog-toplist.html

    VálaszTörlés
  7. Kedves Endre, elakadtam a felsorolásoknál a blogom címe alatt kér valamit, azt honnan tudom kimásólni?

    VálaszTörlés
  8. Nem tudom mit csinálok rosszul, beírtam a blogcímet, alá az egész megjelentetési címet, és állandóan vissza lükvercezik, nem fogadja el a jelszót sem! Feladom !

    VálaszTörlés
  9. Éva!
    Beregisztráltalak, s már benne is vagy a listában. Megnézheted.

    Sok látogatót kívánok.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépen köszönöm! Akkor már más tennivalóm nincs? Köszi!

    VálaszTörlés
  11. Évának: De van még egy apróság, be kell illesztened egy kódot a blogodra. Olvasd el a neked küldött e-mailt.

    VálaszTörlés
  12. Évának: Gratulálok! Megcsináltad. Máris menetelsz előre.

    VálaszTörlés
  13. Szia, tetszik a blogod, és kapsz tőlem egy "vándordíjat":
    http://hajoka.blogspot.com/2011/09/nohat-dijazott-lettem.html

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Én is szívesen regisztrálnék, meg is próbáltam tegnap, de olyan béna vagyok, h még Google fordítóval se sikerült :( Segítenél nekem? Vagy az a baj, h nincs bannerem?

    www.afraasutode.blogspot.com lenne az ominózus blog

    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  15. Kedves Adél!
    Regisztráltalak, készítettem egy bannert is neked, már meg is jelentél a listában. Egy tennivalód azonban van, lásd a küldött e-mail.

    VálaszTörlés
  16. Szia! Regiztem, meg minden. Készítenél nekem is bannerkát? Köszi!

    VálaszTörlés
  17. Kedves Ani (Teakert)! Köszöntelek a klubban. Kukkants be a listába!

    VálaszTörlés
  18. Persze, hogy tetszik! Bár ez a logo remélem csak ideiglenes, amíg nem tudok jpg-ben vagy gif-ben tervezni egyet. Te vagy az első aki a nevemet használod...már az anihobelt.))Köszönöm szépen!))

    VálaszTörlés