HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. szeptember 20., kedd

Fehérboros, csirkemájas karalábéleves

Fehérboros, csirkemájas karalábéleves

Hozzávalók :
  • 3 db karalábé kivájt belseje és levele
  • 1 db sárgarépa
  • 1 db krumpli
  • 1db vöröshagyma
  • 1 db újhagyma szárastul
  • 2 gerezd fokhagyma
  • petrezselyem zöld
  • chili paprika
  • 20 dkg csirkemáj
  • vaj
  • liszt
  • leveskocka
  • őrölt fekete bors
  • fokhagymás petrezselyem fűszerkeverék.
  • fehér bor
Elkészítés: 

A karalábé már adott volt (a töltött karalábé révén). A répát megpucoltam, az újhagymával és a chili paprikával együtt felkarikáztam. A hagymát, fokhagymát apróra, a krumplit hámozás után kockára vágtam. A karalábé leveleket és a petrezselymet daraboltam. A májakat kettévágtam.
Egy lábasban vajon a hagymákat megdinszteltem, majd hozzáadtam a zöldségeket is, fűszereztem,  felengedtem vízzel, s elkezdtem főzni.

Amikor a zöldségek már csaknem megpuhultak, öntök bele bort, s beleteszem a csirkemájat. Ezután már csak rövid ideig főzöm. Megsózom és tálalom.




2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, jó ötlet májjal! Kedvet is kaptam valami csirkemájas finomságot főzni. :-)

    VálaszTörlés