HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. március 12., szombat

Paprika&Tomato - Gastroblog Toplist

Emlékeztető: Paprika&Tomato - Gastroblog Toplist

Kedves blogtársak!

Szeretném a figyelmeteket egy korábbi bejegyzésemre felhívni, ahol a tudnivalókat is elolvashatjátok:

Paprika&Tomato Gastroblog Toplist 

Sajnos a mai napig csak öt blogtársunk csatlakozott, így nem lesz hatékony a blogjaink látogatottságának a növelése.

Kérek mindenkit, hogy regisztrálja magát. Együtt erősebbek vagyunk! Egy népes toplistára már nemcsak a Google, de a látogatók is jobban odafigyelnek, s már csak kíváncsiságból is megnézik a benne szereplőket.

Megismétlem: A regisztráció természetesen ingyenes.

Fontos: Aki azért nem csatlakozott eddig, mert nincs bannerja, annak nagyon szívesen (természetesen ingyen) segítek, s elkészítem a bannerjét, akár kívánság szerint is. A listában szereplő blogok bannerjeit mind én "követtem" el. Készült még banner Bianka - Kis konyhám ízei, és Ritmus - Bio Ritmus számára is. Ők előttem rejtélyes okokból, végül is nem regisztráltak, ill. Ritmus azt írta, hogy bár regisztrált, de a Toplista buttonját nem tudta beilleszteni, mert a szolgáltatója - blog.hu - nem engedélyezett több bejegyzést. Ez elég fura nekem!?

A toplistához és regisztrációhoz klikkelj az alábbi button-ra!!!

Create your own banner at mybannermaker.com!

4 megjegyzés:

  1. Mit nem adnék ha felregisztrálnád nekem :))))itthon annyira nyomorék a gép

    VálaszTörlés
  2. Bianka!
    Beregisztráltalak, de szükségem van az e-mail címedre. Az enyém: e.s.hobbychef@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm
    kiskonyha@gmail.com

    VálaszTörlés