HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. március 27., vasárnap

Tavaszi óraátállítás

Tavaszi óraátállítás



Ezt a bejegyzést azért írtam, mivel hátha járt más is úgy, ahogy én. Este szoktam az órákat átállítani, tegnap végül is elfeledkeztem róla. Ma reggel, 9 órakor hiába vártam a Tv-ben a 8 órás híreket. Csak amikor elindultunk sétálni, akkor jöttem rá, hogy egy órával előrébb jár az idő.

Regelenként szoktam találkozni egy másik kutyással. Ma is szembe jöttek velem. Ő is megfeledkezett az előreállításról.

Az oroszok idén már nem állítgatják az órát, mivel több galibát okozott, mint amennyi hasznot hozott.
Mi is abbahagyhatnánk már ezt a hülyeséget. Egyre többen mondják, hogy a mai korszerű égők, televíziók, elektromos készülékek korábban már nem jelent a nyári időszámítás komoly kimutatható megtakarítást, viszont gondot okoz a közlekedéstől kezdve az élet számos területén. Ráadásul nem minden országban követik ezt a gyakorlatot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése