HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. március 18., péntek

Nosztalgiázás Sokol rádió ürügyén

Nosztalgiázás Sokol rádió ürügyén

Gizi receptjeinél találtam az alábbi bejegyzést:

Bulgur zöldségekkel


Ez azért is érdekes volt a számomra, mert örömmel láttam Gizi  Sokol rádióját, ugyanis1966-ban én hoztam be a Konsumex Külkereskedelmi Vállalatnál, mint üzletkötő a Ravill (nagyker) és a Keravill (kisker), valamint a Centrum Áruházak számára belkereskedelmi választékcserében az akkori Szovjetunióból.. Volt még a Saratov hűtőszekrény, a Rakéta és a Csajka porszívó, s a Niva és a Harkov villanyborotva.
Remélem, működik még a rádió. Később a KERMI és a MEI betiltotta, mert töltés közben veszélyes volt hallgatni. fülhallgatóval. No, de ki hallgatta töltés közben fülhallgatóval? Egyáltalán, csak kivételes helyzetben hallgat az ember rádiót fülhallgatóval. Például én, kutyasétáltatás közben a mobiltelefonról. Egyébként, hadd szóljon!

4 megjegyzés:

  1. Hamarosan nálam díj vár rád :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Bianka. Igazán kedves vagy, hogy megtisztelsz, köszönöm szépen a díjakat.

    VálaszTörlés
  3. Örömmel olvastam, hogy személyesen neked köszönhetjük a SOKOL rádiót!!! Nagyon szerettük hallgatni, és még most is működik, igaz már inkább csak a lakás díszeként van szerepe.:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Gizi!
    Örülök, hogy még mindig működik a Sokol rádiótok.
    Magam is ledöbbenek, hogy lassan egy fél évszázadról van itt szó. Mit nem adnék, ha legalább egy-két évtizedet vissza lehetne csinálni. Még azzal is megegyeznék, ha a Grundig, Philips, Panasonic stb. helyett csak Sokol lenne, csak lennék 20-30 évvel fiatalabb.

    VálaszTörlés