HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. március 10., csütörtök

Lehet, hogy mégis lesz tavasz az idén?



Lehet, hogy mégis lesz tavasz az idén?

Bár ma reggel is fagypont alatti hőmérsékleten indultunk el a reggeli sétánkra, s a nap is csak időnként mutatta meg magát, az időjósok a hétvégére már enyhébb, napos időt ígérnek.

A hibiszkuszunk - igaz egyelőre a télikertben - lubickolt a tegnapi napsütésben.



Az orchideákból most 8 pompázik egyszerre ( az eddigi csúcs 13 volt), de ezt télen is megteszik. Mint ahogy több más virág is. Bár ezekből már korábban is töltöttem fel képeket, de minden újonnan nyíló virág más, mint néhány hónappal, vagy 1 évvel korábban. Ezért nem tudtam ellenállni, s lefényképeztem néhányat. (Remélem, ezek a képek már jobbak, mint a mobiltelefonnal készítettek.)















De a kertben is beindult néhány virág:






Talán mégsem írtam hiába azt a sok farsangi, télűző karneválos bejegyzést.

3 megjegyzés:

  1. Csodálatosak a virágok és a képek is.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű virágok, imádom őket

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a virágok, én is nagyon várom már a tavaszt, reméljük, hamarosan itt lesz :)

    VálaszTörlés