HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. március 15., kedd

Lecsó kolbásszal és zöldborsós rizzsel

Lecsó kolbásszal és zöldborsós rizzsel

Hozzávalók :

  • füstölt kolbász
  • lecsó
  • rizs
  • zöldborsó
  • őrölt piros paprika
  • őrölt fekete bors
  • chili szósz
Elkészítés:
A tavasz közeledtével gondoltam ideje megkóstolni a télre eltett lecsómat.

Csípős lecsó magamnak - Lecsó eltevés II.

Felbontottam egy kis üveggel, a tányérra tettem a főtt rizst, rá a zöldborsót, majd a lecsót, végül karikáztam rá a kolbászból.

Nos, annak ellenére, hogy bogyiszlói paprikából készült, s vágtam bele hegyes csípős zöldpaprikát is, nem lett elég csípős, úgy hogy kénytelen voltam utánfűszerezni őrölt pirospaprikával, borssal és chili szósszal.






    3 megjegyzés:

    1. Imádom a lecsót, én is tettem el, s a héten gondoltuk el kellene, már fogyasztani.

      VálaszTörlés
    2. Én is nagyon szeretem a lecsót, és úúúúgy megkívántam :)

      VálaszTörlés