HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. január 16., vasárnap

Sonkás tortellini ketchuppal

Sonkás tortellini ketchuppal

Ezt az ételt a napokban már bemutattam Sonkás tortellini gazdagon, gyorsan cím alatt.Most annyiban változott, hogy ketchuppal készült, s újhagyma szárával szórtam meg, és bazsalikommal díszítettem. Lehet, hogy ez egyeseknek túl egyszerű, vagy unalmas, de szerintem - amellett, hogy én szeretem - az olaszok is imádják a paradicsomot minden mennyiségben. A chilipaprikás olívabogyó, és az oregano természetesen most sem maradt el.


Miután én jó sok ketchuppal és csípősen szeretem, még locsoltam rá bőven ketchupot és chili szószt (a reszelt sajttal sem fukarkodtam):


Uborka salátát ettem, s vörösbort ittam hozzá.


1 megjegyzés: