HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. január 16., vasárnap

Karácsonyi feeling

Karácsonyi feeling

Bár ma lebontottuk a karácsonyfát, s valamennyi dísz, égő stb. dobozoltan visszakerült a padlásra, mégis maradt vissza egy kis karácsonyi hangulat. Egyrészt a lakásban lévő számos angyalka, Egész évben Karácsony, másrészt amiatt is, hogy még mindig van a beigliból. Én egyébként nagyon szeretem, főleg a diósat.

Az új fényképezőgépem szűk 2 hónap után bemondta az unalmast (Névnapomra leptem meg vele magam.) Nem csak, hogy nem tölti fel a képeket, de letörölte az összes korábbi még a számítógépre fel nem töltött képet, mindig csak az utolsó kép marad meg, de azt sem tölti fel.
(Ezek után megrendült a bizodalmam a Kodak-ban.).
Így kénytelen voltam megint a mobiltelefonomra fanyalodni. A beigliből még van, de a többi felvételt - miután elfogyasztottam az étkeket - már nem tudom reprodukálni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése