HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. január 11., kedd

Füstölt lazac saláta

Füstölt lazac saláta

Hozzávalók:

  • 1 kis darab füstölt lazac filé
  • 1 db hegyes csípős zöld paprika
  • 1/2 db piros kaliforniai paprika
  • 1 db paradicsom
  • 1 kicsi lila hagyma fele
  • őrölt fekete bors
  • balzsamecet
  • citromlé
  • olívaolaj
  • capri bogyó
  • színes egész bors
  • reszelt sajt
  • toast
  • vaj
Elkészítés:

A paprikákat, paradicsomot és a lazacot kockára vágom, a lila hagymát apróra darabolom, majd beleteszem egy tálba. Fűszerezem, meglocsolom olívaolajjal, citromlével és balzsamecettel. Adok hozzá capri bogyót, összekeverem. Reszelek rá sajtot, teszek még rá capri bogyót és színes egész borsot, valamint lila hagymát.

Vajas pirítóssal fogyasztom, vörösbort iszom hozzá.

Könnyű, egészséges és gyors étel.

Jó étvágyat és egészségünkre!

P.S.: Ma nem volt kedvem főzőcskézni, ugyanakkor egy könnyű és egészséges ételre vágytam. A lazac amúgy is a kedvencem.

A lazacot barátomtól kaptam, amikor még Moszkvában volt nagykövet, a mélyhűtőből bányásztam elő.

2 megjegyzés:

  1. Azt hiszem most nagyon megkívántam

    VálaszTörlés
  2. Megvan a ma esti vacsoránk.Csak füstölt lacac hijján sima lazaccal készítem.S bort is iszunk majd.A te egészségedre is.Köszi a tippet.

    VálaszTörlés