HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. január 6., csütörtök

Bosszantó hiba


Nem értem, hogy az animált képek zöme, talán 90%-a miért nem működik itt a blogspot-on. Bosszantó!

Ez a banner is animált, itt mégis lefagyott.
A jobboldali szakács a kivétel, időnként - nem mindig - mozog. A Marry Chrstmas mindig mozog.
Több annimált képet is töltöttem fel itt a bejegyzés oldalon, csaknem mindegyik áll (pl. az Új évi köszöntő). Az oldalsó részen a karácsonyfán is villogni kellene a gömböknek.

Lehet, hogy nevetséges, de én kedvelem az animált képeket. Olyan jó pofák.

Valaki tudja a választ, hogy miért nem működnek az animációk?

5 megjegyzés:

  1. Szia! Én is megküzdöttem vele. Itt a megoldás:
    http://nagyzabalas.blogspot.com/2010/08/animalt-gif-beszurasa.html

    VálaszTörlés
  2. Ez nem Blogger gond. Semmi más oka nincs, minthogy nem az eredeti méretben szúrtad be őket. Kattints rá, válaszd az eredeti méret opciót, és menni fog.
    Blogger's bloggers

    VálaszTörlés
  3. Kedves Wise Lady!
    Blogjaidból úgy látom, hogy profi vagy.
    Nos, a fejléchez a banner HTML kódját írtam be, a bejegyzéshez pedig a blogger képfeltöltőjét használtam. Egyik sem mozog.Sőt most áll az oldalt lévő szakács is.

    VálaszTörlés
  4. Üdvözlöm!
    Nálam tegnap is mozgott, jelenleg is mozog a szakács, a pontos idő jelző, a sütemény-tejespohár kettős és alatta az időszámláló, időjárásjelző, nézettségmérő stb.

    VálaszTörlés
  5. Az oldalsó mezőben lévő képek zöme egy másik kategóriába (Javascript) tartozik. Azok mozognak.
    Én a Jpg és Gif képekről beszélek. (Ezek nálam mozognak, itt meg zömben halottak.)

    VálaszTörlés