HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2010. november 10., szerda

Koreai konyha: ahogyan még nem kóstoltuk – recept



Koreai konyha: ahogyan még nem kóstoltuk – recept

Amikor szinte minden sarkon találunk már egy kínai gyorsbüfét, és a sushi bárok is gombamód szaporodnak Magyarországon, akár azt is gondolhatnánk, hogy ismerjük a Távol-Kelet konyhaművészetét. Ezt a tévhitet akarta eloszlatni a Marriott Hotel Peppers! étterme, amikor a Koreai Nagykövetség kezdeményezésére pár napra egy koreai vendégszakácsnak engedte át konyháját.



Japchae



A teljes cikk

Megjegyzés:

Imádom a koreai konyhát, amikor Dél-Koreában voltam, volt alkalmam számos alkalommal végigkóstolni a koreai ételeket. A Fő utcában, a Lánchíd közelében többször is voltam egy koreai étteremben, nem tudom, hogy ez az étterem létezik-e még. Mindenesetre, ha előre tudomást szereztem volna erről a rendezvényről, szívesen kipróbáltam volna én is a menüsort.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése