HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2010. október 20., szerda

Sült sertéskaraj párolt rizzsel, vegyes zöldséggel


Sült sertéskaraj párolt rizzsel és vegyes zöldséggel

Hozzávalók:

  • 2 szelet sertéskaraj
  • bors
  • paprika
  • mustár
  • olíva olaj
  • fokhagyma
  • chili paprika
  • egész vegyes bors
  • chili szósz
  • burgonya
  • vegyes zöldség keverék
  • párolt rizs
  • fokhagyma petrezselyem fűszerkeverék

Elkészítés:

A húst sózom, borsozom, megszórom piros paprikával, bekenem mustárral, s beteszem egy edénybe, öntök rá olívaolajat, teszek mellé fokhagymát, chili paprikát, s a hűtőszekrénybe rakom.
Másnap egy serpenyőben kisütöm. Tálaláskor a tányérra teszem, csöpögtetek rá chili szószt, szórok rá egész tarka borsot, és teszek mellé vegyes párolt zöldségeket, s párolt rizst, az utóbbira szórok fokhagyma petrezselyem fűszerkeveréket.


2 megjegyzés:

  1. Kedves Bianka! Köszönöm kedves bejegyzésed. Te vagy egyébként az első, bár már több mint 3 hónapja indítottam el a blogot. A Te blogod is nagyon tetszik, jók a receptek, szépek a fotóid. Én sajna csak a mobiltelefonommal próbálok csodát művelni, nem túl nagy sikerrel. Előbb utóbb kénytelen leszek valami rendes masinát venni.

    Receptjeim egy része a Mindmegette.hu lapon is megjelent, bár mióta a mesterszakácsuk egyik cikkéhez kritikus megjegyzést tettem (amit "persze" 20 percen belül töröltek), fekete listára kerültem,s csak elvétve tesznek fel tőlem receptet, jó esetben 20-ból egyet.

    A férjed bátorságát csodálom, én nem mernék kiugrani egy gépből, bár külkeresként sokat repültem. Apropo! Írtad, hogy translator vagy. Milyen nyelven?
    Üdv. Hobbychef

    VálaszTörlés