HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2010. július 20., kedd



Vecsési Káposzta Fesztivál 2009

A fotóim rendezésekor bukkantam rá erre a képre, melyet a vecsési Káposzta Fesztiválon készítettem a bejáratnál. A kép közepén a feleségem áll, mellette a barátnője és egy rokon.


Akkor még nem tudtam, hogy ez év júliusában egy gasztroblogot indítok, így sajnos nem csináltam több felvételt. És az ételeket sem örökítettem meg, pedig sok finomság volt, köztük több érdekes káposztás specialitás, melyeket korábban nem is ismertem. Például 5 fűszeres Mátyás király káposztája. Finom volt, a receptjét nem árulták el, de azért ki lehetett következtetni, hogy hogyan készült. Volt még vadász módra készített káposzta is, vadhúsokkal. Idén megint kimegyek, s akkor a fotózásról sem feledkezem el.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése