HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2010. július 17., szombat

Töltött padlizsán, ahogy mások készítik

Töltött padlizsán, ahogy mások készítik

Miután feltöltöttem a töltött padlizsán receptemet, kíváncsiságból megnéztem, hogyan csinálják a "nagyok". Videókat kerestem, s ezt találtam:

Először kedvencem, Stahl Judit a TV 2 főzőműsorában:



Majd a Carma Kafé chefje, Almási Zsolt:

Az elkészítés itt tekinthető meg: Desszert.com

Mit főzzünk ma?




Kovács Lázár (Receptclub) receptje, libahússal töltött padlizsán:



Suleka.com:
Amint látható, mindenkinek meg van a saját receptje. A lehetőségeknek csak a képzelet (vagy annak hiánya) szab határt.

eHow - Richard Buccola:


How to Cut Eggplant for Stuffed Eggplant -- powered by eHow.com

Megjegyzem, én nagyon szeretem a töltött padlizsánt, s bár nem vagyok mesterszakács, csak amolyan botcsinálta Hobbychef, kétszer még nem főztem ugyanúgy, s azt hiszem, nincs okom szégyenkezni az általam legutóbb készített és a blogbejegyzésemben leírt recept miatt.
Mindenesetre érdekes volt nekem is ezeket a videókat megtekinteni. Remélem Te sem unatkoztál,Kedves Látogató!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése