HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2010. július 12., hétfő

Iráni berendezési tárgyaink

Ma egy kicsit nosztalgiáztam, s lefényképeztem néhány iparművészeti és berendezési tárgyat, melyeket Iránból hoztunk magunkkal, s a feleségem még nem száműzte a padlásra. Ezeket lehet szeretni, nem szeretni, de végül is Irán, az ott eltöltött 4 és fél év, s vele együtt ezek a tárgyak az életünk egy jelentős, tőlünk elválaszthatatlan, s kitörölhetetlen része.

Bár egy bútor, vagy berendezési tárgy nem csatlakozik szorosan a gasztronomiához, vagy a kulináris élvezetekhez, de ha már említettem, hogy Iránban dolgoztam, s töltöttem fel iráni recepteket, e nosztalgiázást talán megbocsájtja a Kedves Látogató. Egyébként van köztük néhány tárgy, mely mégiscsak köthető a gasztronomiához, a vendéglátáshoz.































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése